Hoofdsponsor:

ByBoo

iOnline is nu Gravity

iOnline gaat verder onder de naam Gravity: nieuwe koers, nieuwe identiteit, nieuw kantoor. De naam Gravity verwijst naar de zwaartekracht. Iets wat er altijd is, wat je niet direct merkt maar wat absoluut onmisbaar is. Dat geldt ook voor de producten die Gravity ontwikkelt,

Persbericht:

Amersfoort  – iOnline gaat verder als Creative development agency Gravity. Gravity heeft een strategische rebranding ondergaan. Met als resultaat een nieuwe merkpositionering, een nieuwe merkidentiteit en een nieuw kantoor in hartje Amersfoort. De hernieuwde positionering vangt de kerngedachte van Gravity en de toekomstkoers: ‘Simplicity moves’.

Mensen houden van simpel
De herpositionering dwong de organisatie flink in de spiegel te kijken. “Waar draait digitale ontwikkeling nou écht om? Die vraag hebben we onszelf eindeloos gesteld. Mensen houden van simpel. Van makkelijk. Maar makkelijk is niet simpel”, aldus Managing Director Marco Groenendijk. Toch ligt daar het snijpunt en de toegevoegde waarde die Gravity biedt: “Wij vereenvoudigen complexe vraagstukken en vertalen ideeën of strategieën naar verrassende oplossingen. Producten of services die relevant zijn en waarmee je een gesprek aangaat. In de vanzelfsprekendheid om gezien of gehoord te worden en dus onmisbaar. Net als de zwaartekracht."

Van design tot cloud-hosting
Hetgeen Gravity doet verschilt, maar het vertrekpunt is bijna altijd hetzelfde. Gravity kiest ervoor om in te stappen wanneer een strategie al is geschreven of het idee er al ligt. Dat vertaalt ze vervolgens naar een werkend en succesvol platform. Daarbinnen biedt Gravity dan wel diverse services en diensten: van design tot het meedenken over en het ontwikkelen van de juiste API, van cloud-hosting tot het testen van platforms.

Voor brands, business en reclamebureaus
Gravity is een creative development agency die vanuit hartje Amersfoort digitale platformen ontwerpt, bouwt en ontwikkelt. Ze werkt direct voor brands en business, maar ook voor reclamebureaus. Opdrachtgevers zijn onder andere Zwitsal, Riedel (o.a. Appelsientje, Dubbelfrisss en Taksi), CanalDigitaal, DHL, Jeugdzorg Nederland, Hema, BMW en collega agency's als MediaMonks en N=5.

www.gravity.nl

Laatste nieuws

  • Trainingsschema week 50

    Het trainingsschema voor week 50

› Meer nieuws

Diamanthanen