Voorstel planning voor de zaterdagen vanaf 24-10-20:
Accommodatie open voor trainingen en wedstrijden voor de jeugdteams van 9:00 tot 13:00 uur
Veld 1 beschikbaar voor wedstrijden/trainingen
Veld 2A tot 11.00 voor 6x6/8x8 Veld 2B voor SNO league, iedere zaterdag
Veld 3 beschikbaar voor wedstrijden/trainingen
Veld 4 beschikbaar voor wedstrijden /trainingen
Veld 5 tot 11:00 voor 6x6/8x8 Vanaf 11:15 voor wedstrijden/trainingen
Veld 6 tot 11.00 voor 6x6/8x8 Vanaf 11:15 voor wedstrijden/trainingen
Voor de 6x6 teams planning maken voor 2 teams per veld en tijdsblok per zaterdag .
Voor de 8x8 teams planning maken voor 2 teams per veld en tijdsblok per zaterdag
( zelfde indeling hanteren welke gebruikelijk is bij wedstrijddagen.)
Voor 6x6 en 8x8 teams is dan van toepassing dat 2 teams een speelveld delen. Kunnen dan onderling wedstrijd spelen of afzonderlijk per team trainen. per uur. 9-10 en 10-11 uur.
Voor 11-tallen: voor trainen een half veld, voor een onderlinge wedstrijd een heel veld.
Reserveren door leiders/trainers wekelijks via wedstrijdsecretariaat uiterlijk woensdagavond voorafgaande aan de speeldag.
Plannen zoveel mogelijk aaneensluitend en beginnen om 9.00 uur door de wedstrijdsecretaris
Gebruik materialen/regels:
- spelers gaan direct naar juiste veld en verlaten direct na activiteit de accommodatie
- bij een training: alleen trainer (s) bij het team ( of max. 2 leiders als er geen trainers zijn.)
- bij onderlinge wedstrijd: max. 3 leiders/trainers bij elftal; en 2 bij een 8/10-tal
- geen ouders enz. op de accommodatie welke geen directe taak op dat moment hebben.
- bij de jongere teams maken leiders of trainers afspraken met ouders over brengen/ afhalen bij ingang sportpark.
- secretariaat open van 8:00 tot `13:00. Bezetting te regelen d.m.v. bestaand rooster. ( Jan Ophof)
-velden bereikbaar via beide parkeerplaatsen . Dit in verband ook met bereikbaarheid van evt. ambulance
- uitreiken grensrechtervlaggen en evt. fluitjes via het secretariaat
- hoekvlaggen worden niet gebruikt.
- teams gebruiken eigen ballen bij wedstrijden
- toiletgebuikt via scheidsrechter kleedkamer 1 voor de heren en 2 voor de dames
- geen kleedkamers open.
- scheidsrechters kunnen niet omkleden/douchen bij sdvb.
- geen reserve hesjes vanuit SDVB. Teams zorgen zelf voor verschillend tenue bij onderlinge wedstrijden
- SDVB zorgt voor scheidsrechters bij onderlinge wedstrijden vanaf O11 en ouder ( Jacob)
- gebruik losse doelen: teams zorgen zelf voor opstellen velden en opruimen
- kapjes via materiaalhok voor 8x8/6x6.
- Materiaalhok openen/sluiten door coördinator secretariaat
- trainers kunnen ballenbakken enz. gebruiken. Alles zelf goed opruimen. Trainers geven geen
sleutels af aan leiders of anderen.
- grasvelden ontzien indien mogelijk ( belijnen velden wel regelen)
- EHBO:: te regelen door Eric van Harten.
- wat te doen bij calamiteiten: extreem slecht weer tijdens activiteit Mogelijkheid schuilen op tribune en/of openen kleedkamers 1-8 door coördinator secretariaat
- afgelasten activiteiten: zoveel mogelijk proberen dit op vrijdag al te regelen en niet op zaterdagochtend
Geen informatie
Geen informatie
Geen informatie