• Voorstel planning voor de zaterdagen vanaf 24-10-20

    Voorstel planning voor de zaterdagen vanaf 24-10-20:

    Accommodatie open voor trainingen en wedstrijden voor de jeugdteams van 9:00 tot 13:00 uur

    Veld 1 beschikbaar voor wedstrijden/trainingen
    Veld 2A tot 11.00 voor 6x6/8x8 Veld 2B voor SNO league, iedere zaterdag
    Veld 3 beschikbaar voor wedstrijden/trainingen
    Veld 4 beschikbaar voor wedstrijden /trainingen
    Veld 5 tot 11:00 voor 6x6/8x8 Vanaf 11:15 voor wedstrijden/trainingen
    Veld 6 tot 11.00 voor 6x6/8x8 Vanaf 11:15 voor wedstrijden/trainingen

    Voor de 6x6 teams planning maken voor 2 teams per veld en tijdsblok per zaterdag .
    Voor de 8x8 teams planning maken voor 2 teams per veld en tijdsblok per zaterdag
    ( zelfde indeling hanteren welke gebruikelijk is bij wedstrijddagen.)

    Voor 6x6 en 8x8 teams is dan van toepassing dat 2 teams een speelveld delen. Kunnen dan onderling wedstrijd spelen of afzonderlijk per team trainen. per uur. 9-10 en 10-11 uur.

    Voor 11-tallen: voor trainen een half veld, voor een onderlinge wedstrijd een heel veld.

    Reserveren door leiders/trainers wekelijks via wedstrijdsecretariaat uiterlijk woensdagavond voorafgaande aan de speeldag.

    Plannen zoveel mogelijk aaneensluitend en beginnen om 9.00 uur door de wedstrijdsecretaris

     

    Gebruik materialen/regels:
    - spelers gaan direct naar juiste veld en verlaten direct na activiteit de accommodatie

    - bij een training: alleen trainer (s) bij het team ( of max. 2 leiders als er geen trainers zijn.)

    - bij onderlinge wedstrijd: max. 3 leiders/trainers bij elftal; en 2 bij een 8/10-tal

    - geen ouders enz. op de accommodatie welke geen directe taak op dat moment hebben.

    - bij de jongere teams maken leiders of trainers afspraken met ouders over brengen/ afhalen bij ingang sportpark.

    - secretariaat open van 8:00 tot `13:00. Bezetting te regelen d.m.v. bestaand rooster. ( Jan Ophof)

    -velden bereikbaar via beide parkeerplaatsen . Dit in verband ook met bereikbaarheid van evt. ambulance

    - uitreiken grensrechtervlaggen en evt. fluitjes via het secretariaat

    - hoekvlaggen worden niet gebruikt.

    - teams gebruiken eigen ballen bij wedstrijden

    - toiletgebuikt via scheidsrechter kleedkamer 1 voor de heren en 2 voor de dames
    - geen kleedkamers open.

    - scheidsrechters kunnen niet omkleden/douchen bij sdvb.

    - geen reserve hesjes vanuit SDVB. Teams zorgen zelf voor verschillend tenue bij onderlinge wedstrijden

    - SDVB zorgt voor scheidsrechters bij onderlinge wedstrijden vanaf O11 en ouder ( Jacob)

    - gebruik losse doelen: teams zorgen zelf voor opstellen velden en opruimen

    - kapjes via materiaalhok voor 8x8/6x6.

    - Materiaalhok openen/sluiten door coördinator secretariaat

    - trainers kunnen ballenbakken enz. gebruiken. Alles zelf goed opruimen. Trainers geven geen
    sleutels af aan leiders of anderen.

    - grasvelden ontzien indien mogelijk ( belijnen velden wel regelen)

    - EHBO:: te regelen door Eric van Harten.

    - wat te doen bij calamiteiten: extreem slecht weer tijdens activiteit Mogelijkheid schuilen op tribune en/of openen kleedkamers 1-8 door coördinator secretariaat

    - afgelasten activiteiten: zoveel mogelijk proberen dit op vrijdag al te regelen en niet op zaterdagochtend

  • Programma jeugd t/m 13 jaar

    Geen informatie

  • Programma Junioren

    Geen informatie

  • Programma senioren

    Geen informatie

rfwbs-slide